Det är snart alla hjärtans dag

Och med det i åtanke så lägger jag in dessa frågor som jag lånat från Jennys blogg, tyckte att de var så söta! Så då får ni veta lite om mig och Benjamin!

Vad heter ni? Cecilia & Benjamin

Hur träffades ni? Vi träffades på en ungdomsgård
Hur länge har ni varit tillsammans?  4 o ett halvt år, i Juli blir det 5 år!
När blev ni tillsammans?  26 Juli 2004
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, typ 500 meter! Haha.
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn?  Nej
Har båda körkort? Nej, jag håller på att ta det.
Isåfall, vem kör bäst? Alltså jag kommer ju bli bäst då jag tagit körkortet! :)
Kommer du ihåg er första kyss? Jajjemensan!
Vem skrattar mest? Hm, jag skrattar nog mest spontant, Benjamin skrattar mest ÅT mig, :P
Vem sa "Jag älskar dig" först? Den var svår.. Kommer nog inte ihåg det! Måste undersökas!
Vem är äldst? Benjamin är 2 år och 9 månader äldre än mig. 
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Lejon o Benjamin är Skorpion
Vem är längst? Benjamin
Vem sjunger bäst? Jag, tror jag... Benjamin sjunger inte precis så mkt! Haha.
Håller ni i handen på stan?  Om vi inte har för mycket påsar att bära på! hihi.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, det kan man väl säga, men inte så långt före. Vi möttes ju som, blev kära, och så blev vi tillsammans. 
Har ni någon speciell låt? Inte en speciell, men många olika som väcker minnen ;) Några Gyllene Tider låtar bland annat. 
Har ni stora framtidsplaner? Stora och stora, men vi vill gärna köpa hus inom några år, jag skulle vilja plugga på universitetet i Luleå, sen är ju förlovning inte så långt bort. Och det betyder ju bröllop om några år. :) Vill inte vänta tills jag blir 40 innan jag gifter mig !!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, Mallorca 2 ggr.
Vilket är ert bästa minne? Himla vilka svåra frågor, det är ju så mycket. Vi har farit på många roliga resor tillsammans. :) Sen är det ju såna här små gulliga minnen som typ förstå gången vi höll hand och sånt ;)
Vem lagar bäst mat? Både jag och Benjamin älskar att laga mat, så jag skulle säga att vi båda är lika bra.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, tränar, umgås med kompisar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Det skulle ju bli liksom hela tiden! Men typ när Benjamin kommer hem från jobbet och så :) Inte om vi bara varit i olika rum :P
Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi ringer nog mest.
Brukar nån av er prata i sömnen?  Eh, jag pratar i sömnen gode ofta ;) Får nästan jämt höra på morgonen saker som "Cissi, kommer du ihåg att du pratade om en blomkruka inatt?" ehehe, nää!
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann? Ja så har vi tänkt det! Livet känns bra :D Jag vill gärna bli gammal med min karl ;)



Jag och Benjamin på balkongen i Mallis! ca 1 o ett halvt år sedan.

Kommentarer
Postat av: c

vikt på benjamin där?

2009-02-10 @ 16:22:28
Postat av: Cornelia

Måste ni vara så äckligt gulliga?! XD

2009-02-10 @ 17:13:28
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ni är så fina ^.^

2009-02-10 @ 17:20:35
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Hanna

himla söta kort (: ni är som lite smågulliga ;>

2009-02-10 @ 19:48:30
URL: http://shoegazing.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, ni är så gulliga :)

2009-02-10 @ 21:19:37
URL: http://whenyoubelieveit.blogg.se/
Postat av: I

Vad fint skrivet och roligt att få läsa. Jag tänker då alltid på er två som ett :0)



~I

2009-02-11 @ 06:55:00
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: I

Oj, Fröken Cs (dottern) bloggadress kom visst med ovan. Sorry, det var inte hon som skrivit det utan mamman ;0)



~I

2009-02-11 @ 06:56:03
Postat av: Emelie

Ni blev tillsammans på min födelsedag ju ;)

jag minns ju nu att jag var ju med dig och hannah den sommaren :)

Jätte fin blogg förresten :)

2009-02-22 @ 16:18:33
URL: http://probablythebestintheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0