Bröd-bak!

Idag slutade jag redan klockan ett! Himla härligt! Det var ju så fint väder ute så jag tog mig en sväng på byn innan jag gick hem. Var inne på Mim en stund pch provade lite kläder, bla ett par ljusa jeansleggings som jag nog ska investera i senare, och en jätte jätte fin kjol! Den skulle jag inte ha nåt emot att ha till sommaren! Men vet inte om jag ska köpa den nu, för jag kan ju ändå inte ha den än. Men väntar jag för länge försvinner den ju kanske... :P Ajja jag ska ju till Skellefteå med mamma i maj då kan jag ju köpa sommarkläder!
Då jag kom hem så började jag med att baka bröd! Har ju vart sugen på det länge, jag utgick ifrån Livetibyns recept på småfrallor men använde hälften grahamsmjöl och hälften vetemjöl. De vart iaf jättegoda, jag och Benjamin åt de till middagen, precis nybakta och varma :D Gott.



Hilmer gjorde ju förstås allt för att vara med i bakningen, dock så är han ju mer ivägen än hjälpsam!!! ;)

Nu har jag snart läst ut Twilight, åå vill inte att den ska ta slut, men jag gör ju jämt såhär, läser ut böckerna på en gång :P
Har beställt Newmoon och Eclipse nu, så jag får läsa dem med ! Den fjärde boken fanns bara inbunden, inte i pocket alltså, men jag beställer den väl sen!

 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du har blivit bra på att uppdatera! ;D

2009-02-25 @ 19:50:31
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: I

Mmmm mums!! Dom ser goda ut ändå hit till oss :0)



~I

2009-02-26 @ 07:19:01
Postat av: Malin

Hej hej..

Jag hittade din blogg av någon anledning och har följt den ett tag,, gillar den..



MEN! Du MÅSTE lägga ut recepten när du bakar något!! Blir så nyfiken att prova, men hittar inte recepten..

Kramiz

2009-02-26 @ 07:44:05
Postat av: Cecilia

Svar till Malin: Detta receptet finns på länken som jag har i inlägget :) Kul att du gillar bloggen! Lovar att från o med nu alltid lägga ut recept ;)

2009-02-26 @ 08:56:10
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du läser ju lika fort som X2000 kör! New Moon är så seg just nu, det tar sin lilla tid att komma igenom de nuvarande sidorna ;P

2009-02-26 @ 09:17:20
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Malin

Bra!!

Jag såg att du länkat, men jag hoppade över att kolla in länken (mitt fel) men det är så mysigt att läsa recept..

2009-02-26 @ 13:47:50
Postat av: Mamma B-M

Inte bra att du håller på att bli sjuk , fortsätt proppa i dig c-vitamin i massor och ta det lugnt. Du får gärna komma till oss och baka när som helst.Pappa hälsar att Fiaten är inlämnad för lackering och behöver råd om färg .

2009-02-26 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0