Utmaning

Jag och Benjamin blev utmanade av Livetibyn. Jag ger mina egna svar nu så kan Benjamin göra det om han vill då han kommer hem =)

Klädbutik - Kan inte säga bara en! Carlings, H&M, Vila, Vero Moda mfl

Inredningsbutik
- IKEA, EM

Godis - Naturgodis

Stad - Göteborg

Dryck - ananasjuice

Musik -  Jag lyssnar på väldigt blandat

TV-serie - Vänner, LOST, OC

Film -  Forrest Gump

Träning - Styrketräning

Bakverk - Kärleksmums har jag gillat sen jag var liten, men också Livetibyn's cupcakes är mumma!

Kaffe - Nej aldrig!

Så här går det till:
Kopiera texten och skriv dina egna svar. Hojta gärna till så jag kan gå in och läsa dina svar på utmaningen.

Jag skickar vidare utmaningen till Rebecca och Emma =)

Mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: I

Jo jag tror dom svarta, priset är ju rätt så om du inte trivs med dom så får du helt enkelt byta sedan. Jag är så nöjd med våra svarta i vardagsrummet. Men svart är ju snyggt också till julen...ihop med rött kan det bli så effektfullt.



Åh EM hur kunde jag glömma dom?? Har beställt två Marimekkoskålar med Siv (som ska på IKEA i morgon). De har gjort iordning en påse som hon bara kan hämta och betala. Sand och mossgrön i stort format var det enda dom hade till fyndpris. Men det passar ju bra nu på hösten tänkte jag.



~I

2008-09-09 @ 18:08:56
Postat av: Rebecca

Jag antar utmaningen :D

2008-09-10 @ 18:34:38
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0