Söndag och höst

Det var ganska länge sedan jag skrev någonting i bloggen, det är mestadels Cecilia som har uppdaterat med massa roliga inlägg om diverse saker. Men nu ska jag försöka bli lite mer aktiv och försöka skriva, Iaf  på helgerna för jag har nämligen börjat jobba borta. Jag far tidigt måndag morgon och kommer hem torsdag eftermiddag, Då lär det inte bli något blogginlägg för det enda jag (vi) gör är att gå ned på restaurangen och äta nå gott. Oftast blir de pasta med antingen kyckling eller oxfilee. Eller så fetar jag till det och tar en kycklingpizza med extra allt. =).  Och cissi brukar väl ta kycklingsallad eller nått liknande. Efter maten blir de ligga framför TV:n och se Idol sen Vem kan slå Filip och Fredrik. Sedan lägger iaf jag mig och sover. 

Nu i helgen har vi hunnit med ganska mycke tycker jag, Vi har grattat min syster som fyllde 15 år. Varit i  Luleå och shoppat (dock hittade vi ingenting, eller jo cissi köpte nå smink med en brutta på) Sen tränat har vi såklart hunnit med, Imorse har vi varit och storhandlat mat som förhoppningsvis ska räcka hela veckan. Och ikväll ska cissi och se bio med sina föräldrar. Mamma Mia tror jag dom skulle se, Skulle gärna följa men det blir nog lite för sent för mig för jag har massa att fixa till imorgon då jag far. Jag har också hunnit med att fixa extra lysen på opeln, Eller rättare sagt medans jag och C var i luleå fixade min far dit dom så snäll som han är. Tack .  Nu sitter Cissi och spelar Super Mario Glaxy på  Nintendo wii medans jag bloggar för fullt, Vi ska snart dra oss mot gymmet och träna så vi blir starka,

Jo det har ju verkligen börjat bli höst ute nu, 3+ grader är de ute nu och klockan är ändå 20 över 10. Såhär ser det ut utanför våra vardagsrumsfönster

 


Mvh Benjamin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du skriver igen, det är alltid lika roligt att läsa. Pappa stod bakom min axel och läste han med ;0)



~M

2008-09-21 @ 13:28:59
Postat av: Cornelia

Snälla du, använd inte ordet brutta.

2008-09-22 @ 12:46:37
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0