Skoltrött

Snart har fyra veckor gått i skolan. Nu börjar det verkligen kännas! Alla arbeten har kommit igång, stressen ligger i luften. "Jag måste hinna det, komma ihåg det, läsa det stycket, träna flöjten, städa i lägenheten, göra hemarbetet..." Listan tar aldrig slut! Det är alltid något att tänka på. Idag tog jag tag i några problem, jag handlade, skurade hela toaletten, diskade, dammsugade och så kom jag nu på kvällskvisten på att jag har några mattesidor som måste vara klara! Och jag som bara vill kasta mig i soffan när jag kommer hem från skolan. Slutar ju jämt så sent.
Så jag lägger mig alltid med en massa tankar snurrande i huvudet, just nu är det kulturhistorie-arbetet jag tänker på; "Arkitekturen i det antika grekland" Visst låter det kul??? NOT



Det är sååå kul med rationella funktioner innan man går och lägger sig... (Läs min ironi!!!) Men men jag har ju dock valt det frivilligt, matte är faktiskt roligt.

mvh Cecilia





Kommentarer
Postat av: I

Nä matte är inte kul alls...men du är duktig som kämpar på. Det är jobbigt medans det håller på med skolan och det vanliga livet som ska gå ihop.



~I

2008-09-18 @ 07:35:16
Postat av: I

Nej det är en poster som man kan rama in. Läs mer här nedan.



http://shop.textalk.se/se/article.php?id=5871&art=939913



Rätt roligt också att det är en historia bakom ;0)



~I

2008-09-18 @ 14:26:25
Postat av: Emma

Jag håller med dig om att det är så sjukt mycket just nu. En massa arbeten å allt som ska göras. Men du är då duktigare än mig, för jag har itne orkat börja med matten än :P

2008-09-18 @ 20:43:24
URL: http://emmakarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0