Livets svåra frågor

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?
...har utkämpats av hjältar långt tillbaka i tiden. Särskilt när berättelserna...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Nätverkssladden :P

3. Vad var det senaste du såg på tv?
En film med Bruce Willis, kommer inte ihåg vad den hette

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.50 (den var 11.52)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
musik från i-poden

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag gick från matsalen.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Emma Karlssons blogg

8. Vad har du på dig?
Mjukisbrallor, vitt linne och en mörkturkos t-shirt

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Kommer inte ihåg

10. När skrattade du senast?
Igår när jag såg Wall-E =)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Kartor, en whiteboard-tavla

12. Har du sett något konstigt på sistone?
En massa saker ;)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Gillar att svara på frågor ^.^

14. Vilken var den senaste film du såg?
Wall-E

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett stort hus på landet som jag och Benjamin kunde bo i, och ett hus utomlands också. Sen skulle jag nog skänka en massa till fattiga länder.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag tycker om anime ;)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Försöka att förändra de stora skillnaderna mellan i och u länder.

18. Tycker du om att dansa?
Jajjemen

19. George Bush?
Han verkar gilla krig. Det gör inte jag!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag har funderat på Livia och Ludvig ett tag...

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja men inte året runt.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Du hade fel, det finns ett himmelrike.

24. Vilka personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha anime-nörd!!!! SAILOR MOOOOOOOOOON!!!!! xD

2008-09-15 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0