Jag funderar...

... på en massa saker. Bland annat på gardiner i vardagsrummet. De vi har nu är; lets face it, för somriga för årstiden, kvalitet ála dollarstore och inte ens fållade ordentligt (uppfållade med nålar) :P
Mamma ska till Ikea med en väninna och jag är inte så sugen på att följa men kan gärna skicka med en lista ;)
Har suttit och kollat lite på hemsidan på gardiner.



Dessa kostar 79kr för två stycken vilket är ett mycket överkomligt pris! De verkar ju väldigt tunna och transparenta i materialet, så då kanske det inte blir för mörkt fastän de är svarta. De kan nog bli ganska så mysiga här. Är less på de smala panelgardinerna jag har nu, det ser så "naket" ut. Dessa fyller nog ut lite mer, fast utan att bli för tungt.



Det här tyget är annars väldigt fint! Men då är det ju joxet med att sy dem själv :P Skulle isåfall göra de ganska så breda, typ 50 cm. Men dessa blir nog dyrare. Kan inte bestämma mig! :P
Hjälp?

mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: I

Färdigsydda är ju inte helt fel...men så kan jag ju inte sy hellre. Tycker svart är så snyggt.



~I

2008-09-09 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0