Härlig fredagsmorgon

Så skönt att stiga upp när man känner för det, och bara ta det lugnt ett tag innan man far till skolan. Idag är det nämligen inspark för ettorna så vi har inga vanliga lektioner. Ska bara fara dit för att se på insparken klockan ett. Skönt!

Snart bara två månader tills jag och Benjamin åker iväg till Göteborg! Det innebär i alla fall en massa sparande för min del. Har redan betalat själva resan så att säga, men det kostar ju att vara där och ha kul. Vill ju gärna shoppa mig nåt där, men det är svårt att hålla sig här på hemmaplan :P Vill så gärna ha en mysig halsduk jag sett på Älvsbyns egen klädbutik. Och den kommer ju faktiskt att komma till användning i Göteborg...
Till och med Benjamin sa att han nog vill köpa sig lite nya kläder innan resan så han har något fint att ha, jag håller med ;) hihi.

Nu ska jag ta och äta nå frukost.

mvh Cecilia

Förresten, kolla in den här sidan. Bli medlem, samla poäng och få presenkort på kicks hemskickat - helt gratis!
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=102799

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0