En ganska vanlig tisdag

Det här har nog varit en helt vanlig dag. Steg upp kring nio för att fara till skolan. Klockan tolv hade jag hål så jag tränade på gymmet. Sen hade jag lektioner hela eftermiddagen fram till 16.20 :P
Då ringde pappa, vi möttes nere på restaurangen för att äta nå gott =) Vi pratade om ekonomi-krisen, och övningskörning. Vi for nämligen ut och körde sedan, och det gick jättebra tycker jag! Börjar känna mig säkrare, är inte längre så himla rädd för andra bilar ;) haha.
Vi övade mycket på att parkera, backa och sånt inne på SPIKAB-området. Det var väldigt kul och bra träning med kopplingen och så. Pappa och mamma är väldigt olika i sätten att lära ut, båda på ett bra sätt, men det kan vara bra att variera ibland ;)

Benjamin kom hem idag! Men han åker igen imorgon, och kommer hem torsdag-kväll. Han jobbar ju i arvidsjaur nu. :P Lite jobbigt då han är borta, och så är jag så orolig att det ska hända nåt. Snart är det ett år sedan arbetsolyckan han var med om, han föll 10-13 meter från en skylift och bröt lårbenet och höften. Det hade kunnat gå mycket värre, så han hade ju väldigt tur. Men rehabiliteringen har varit lång, han kan ju fortfarande inte röra sig riktigt bra. Som tur är så utbildar han sig då nu till grävmaskinist så han slipper vara uppe i luften :)

Nu ska jag ta och se idol! Hej svejs!
Mvh Cecilia



Kommentarer
Postat av: Hanna

Idol.........................

2008-09-30 @ 21:03:26
URL: http://haaanzo.blogg.se/
Postat av: I

Det är inte roligt att vara själv hemma, men om det nu är någon tröst så vänjer man sig.



Jag tänker dagligen på att det inte får hända något, det som hänr är ju redan alldeles mer än nog. Risken är nog större om man ligger efter vägarna och kör emellan. Säg till honom att köra försiktigt nu i morgonbitti eftersom det regnade i kväll i Arvidsjaur och lär frysa på under natten.



På tal om köra, vi behöver mer bänkskiva till kontoret, ev. blir det en tur till IKEA till helgen -igen!!



~I

2008-09-30 @ 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0