Choklad och Baileys-muffins!

Nu är jag tillbaka i bakartagen! Kollade runt i skafferiet efter ingredienser till nåt möjligt bakverk. Bestämde mig tillslut för att göra amerikanska muffins (alltså muffins i gigantisk storlek) Smaksatte dem med krossad mörk choklad och Baileys. Mmm, de är nog de godaste jag gjort!
Skulle ha gjort cupcakes av dem om jag haft ingredienser till frosting hemma. Tänkte att då kan man göra chokladtopping på dem. Men det får bli en annan gång!





De blev mkt höga och fina precis som jag tänkt mig :D

mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: I

Super snygga och goda ser de också ut. Jag har gjort en paj med ett märkligt namn i kväll. Få se om den är lika god som jag tror.



~I

2008-09-23 @ 17:42:54
Postat av: Hanna

Lilla hemmafrun (:

2008-09-23 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0