Ananas :P

Hej hå!
Tisdag eftermiddag så gick jag och Emma (min gamla klasskompis) ut och åt tillsammans. Det blev tacotallrik på Smultert, mmm =)
Sen så stämde vi träff med Rebecca (min nuvarande klasskompis) på konsum och så köpte vi lite gott att äta. Bland annat färsk ananas =) Har aldrig ätit det förut och Emma har alltid sagt att jag borde det.
Så gick vi till min lägenhet då och gjorde iordning fika, glass o ananas =) Jättegott var det, men jag fick typ en allergisk reaktion av ananasen :P Började klia frenetiskt i munnen!

 

Såklart glömde jag ju fota ananasen innan vi skalat och massakerat den :P
Vi hade en jättetrevlig kväll, spelade lite wii och såg tv =)

Här kommer lite gulliga bilder på Annie som Benjamin tog. Hon har på sig hans tröja ;)

 



Så söt =)

Mvh Cecilia


Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Hon är som en liten docka Annie :0)



~Livet i byn

2008-09-04 @ 18:29:54
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Glassen finns i en liten kyl på sidan av andra kyldisken. Mot där de har korv och liknande. Chunkey Monkey var SÅ god!!



~L

2008-09-05 @ 07:24:00
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0