Veckan går...

Herregud, det är redan onsdag. Nu är jag då i lägenheten igen, har ju varit i stugan till idag. Det var skönt med lite avslappnande atmosfär ;) Vi åt god mat, bakade, promenerade och slappade.

Benjamin kommer hem imorgon. Längtar! Är jobbigt då han är borta =(
Ska med mamma till piteå under dagen, det är lite födelsedags presenter som måste inhandlas. hihi. Men sen på kvällen blir de att umgås med grabben :D

Jag fick ett riktigt il idag då jag kom hit, städade ur skafferiet och alla skåp i köket! Blev jättefräscht! Är himla nöjd med mig själv. Jag satte till och med lappar på lådor, till exempel "glödlampor och batterier" och "mjöl, havregryn" osv. Haha, jag är en organiserad nörd. Som Monica i vänner ;)

Nu ska jag ta och pyssla vidare =)


Kommentarer
Postat av: I

Du får komma hem och städa hos mig med ;0)



~I

2008-10-30 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0