Tidig söndagmorgon!

Imorse drog Benjamin upp mig 08.00! Skulle ju hjälpa till å tvätta, håhåjaja det var ju bara att kliva upp ur den supersköna sängen då!
Annars har vi inte gjort nå mycket mer, Benjamin for till gymmet för en stund sedan så jag har spelat lite SuperMario Galaxy på Wii. Vi ska och handla när han kommer hem, alltså jag tycker vi handlar typ varje dag :P Men vi ska faktiskt göra tacos till middag så då måst man handla lite grejs ;)
Det blev inget besök till a-träsk, pappa var i fjällen nånstans och kollade på ett nytt ställe där vi kan ha fjällstugan, o mamma var inte heller i a-träsk, utan hon hade just kommit till läggan efter två dar i luleå med sina vänninor. :P Jaja, jag ska ju vara med mina föräldrar i veckan. Var så längesedan man träffa dom! Och så måste jag ta tjuren vid hornen och övningsköra litegranna. Det var ett tag sedan nu.
Fatta en hel vecka lov! Sweet =D Jag ska vara med mamma i stugan och baka, kul kul. Får se hur det blir med blogg-uppdateringen under veckan, internetet i stugan är ju inte sådär jättesnabbt.

Om ni tittar till höger på bloggen ovanför bilden på mig och Benjamin, så ser ni att jag har nedräkning till Göteborg! Haha. Och dagens datum också. Fixade det idag. :D

Nästa måndag fyller min bror 21, och jag råkar ha hittat en gode bra present till honom, han är så svår att köpa till! Men iår tror jag att jag hittade ganska så rätt. Två dar efter brorsan så fyller Benjamin 20 år! Men han är nog borta och jobbar den dagen så vi får fira han på fredagen. Har då den perfekta presenten till honom :D Hoppas jag.. :P

Snart vill jag ta en tripp till ikea, så är det bara!





Kommentarer
Postat av: I

Tvätta är ju mindre kul men det är skönt när man är klar i alla fall.



Tiden går snabbt så snart är ni på väg till Göteborg!



~I

2008-10-27 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0