Minusgrader

Benjamin kom hem redan igårkväll!! Wiiie! =D

Huvva va kallt det är ute! Det är liksom frost fastän det är mitt på dagen! Brrr. Nu får nog snön ta och komma snart, det blir som varmare på nåt sätt då :P
Jag och Benjamin var nyss och handlade lite mat inför helgen och så köpte vi gravljus och gick på gravarna. Min mormor&morfar, farmor&farfar och Benjamins farfar fick sig ett fint litet ljus så de vet att vi tänker på dem.

Ska snart iväg till piteå med mamma. Det blir bara en kort liten sväng, ska titta på lite födelsedagspresenter och så ska jag hitta mig en mössa. Inte går de ju att gå mösslös nu när minusgraderna har hittat hit!



Kolla in den här mysiga varma skon! Vill ha! Skulle vara perfekt till Göteborg, så jag inte fryser om fötterna :) Har verkligen inga varma skor :P Ska prova den i piteå och se om den passar.

Nu ska jag göra mig klar och så käka lite. Ha en bra torsdag!






Kommentarer
Postat av: G

Hej! Om du är intresserad av en rosa bloggdesign, kika på min designsida, http://babbidesign.blogg.se Välkommen! ( Gör även personliga designer ) Ha en fortsatt trevlig dag.

2008-10-30 @ 16:03:14
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: I

Vad snällt att ni tänkd epå Kjells grav!! Skorna var snygga, blev det sådana eller?



~I

2008-10-30 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0