Luleå

Idag har jag och gumman varit en sväng till Luleå. Vi skulle igentligen dit för att Cissi skulle till tandregleringen, men vi tänkte då ta en liten sväng på stan också :). 

Dagen började med att Ulf ringde halv 8 imorse och sa att det var snö-väder ute och det inte var några vinterdäck på skodan som vi skulle låna. Så jag steg upp och for med den till SPIKAB där vi hjälptes åt att byta om till vinterdäck. Gick snabbt och smidigt då han lyfte upp den med en truck och hade mutterknackare! 

Sen drog jag och cissi iväg mot storstaden LULEÅ. tur var det att vi la om till vinterdäck för runt Pålträsk var det fullt med snö på vägen och glashalt.  Vi kom då in till Luleå i bra tid trots att jag körde sakta. Vi gick direkt till Tandläkaren hon skulle till och där gick det rätt så fort. Jag tror kl var 11 då hon var klar och både jag och C vart jätte hungriga så vi gick på Waldorfs där jag åt Dagens lunch som bestod av Lax och kokt potatis och cissi tog biff med champinjoner och bambuskott.  Mycket bra smakade det och man fick mycke mat =). De gillar vi! Eller vi och vi, Jag gör det iaf, Tror inte ens Cissi åt upp all sin mat!

Senare vart det några stopp på diverse affärer men jag hade siktet på sportprodukter där jag skulle inhandla nya träningskläder och mer proteinpulver. Hittade ett par byxor som jag gillade men han hade inte rätt storlek hemma så ha beställde hem ett par åt mig. Hittade också ett linne som jag köpte. Det blev också 3 påsar Double Pro. 2st med Choklad smak och en med Pistachio/Coconut. Har haft Pistachio/Coconut förut och den är grymt god. Men Double Pro var mycke godare måste jag säga. Smakar som Chokladpudding. Skulle kunna hälla i mig hur mycke som helst bara för det är gott! Längtar tills kvällsdrinken!

Jo höll nästan på att glömma vad jag köpte till cissi på Mique! Ett Te och inte vilket Te som helst utan ett Hångelte! =D

MUMS !




Och det fina Teet. Jag och Cissi dricker mycke Te nuförtiden och detta skall avsmakas ikväll.



Snart är det inte länge kvar tills vi far till Göteborg och fitnessfestivalen! Längtar riktigt mycke.



Kommentarer
Postat av: M

Vilken tur att ni hann lägg om däcken på Skodan. Hörde att det varit halt på andra ställen också. Här har det bara regnat och blåst, som vanligt!!



Ha en fin kväll!!



~M

2008-10-17 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0