I väntan på julen...

Jag älskar julen, det vet nog alla som känner mig. Att pyssla älskar jag också, så det kan vara rätt kul att kombinera de två sakerna :) Jag och Benjamin äger ju inget julpynt, eftersom det blir våran första jul i lägenheten iår. Ska bli så himla kul att pynta lägenheten! Så nu jag har suttit och tittat på panduros hemsida och bestämt mig för lite saker som jag ska beställa. Kan vara kul att ha hemgjort julpynt :)



Den här söta julflickan skulle passa bra i lägenheten =) Den är säkert jätterolig att göra =) De kommer i ett set om tre stycken, och man sätter ihop och målar dem helt själv. Har egen färg hemma också så jag gör nog en mer personlig touch på dem :)


Sen ska jag måla dessa hjärtan på nåt fint sätt och hänga dem i granen :D Som vi iofs inte äger än, men en gran ska det bli!
Jag kommer säkert på ännu mer saker ju närmare julen kommer, men måste nog beställa snart om jag vill få dem i tid!

Är jag konstig som redan tänker på julen? hihi




Kommentarer
Postat av: I

Nej du är i gott sällskap ;0)



~I

2008-10-06 @ 22:22:50
Postat av: Rebecca

Nä då, du är inte konstig ;p Beställ i slutet av Oktober/början på November, för då ska jag beställa, och ju mer grejer de ska beställa ju fortare går det ju ^.^

2008-10-07 @ 08:44:07
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: I

Visst luktade det gott, en stor burk räcker ju hur länge som helst men jag köpte ett litet bara för att få snusa lite extra i kontoret...



~I

2008-10-07 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0