Höstmörker...





Som ni ser har jag äntligen fått upp nya gardiner! :) När Benjamins föräldrar var till IKEA så beställde jag dessa gardiner med dem. Blev väldigt mysigt tycker jag, blev inte lika "inrutat" som med panelgardiner. Och så är de ju väldigt transparenta så de släpper in mycket ljus, och det kan behövas dessa mörka tider :P
På bilden högst upp så ser ni en ny tavellist i ek och en ram med tre fina bilder i :) De beställdes också från IKEA :) Bilderna har vi tagit själv med våran fina Nikon d40 och framkallat från extrafilm.

Förkylningen har inte flytt sin kos än, är lite piggare men näsan och ögonen som rinner är inge kul. Var tvungen att fara till skolan idag iaf för ett prov och en redovisning. Skönt att ha det ur världen!

Mamma kom förbi idag med en massa olika prover på kattfoder åt Effie. Effie har nämligen börjat kissa utanför katt-toan och spy ganska ofta. Det kan vara pga fodret menade vetrinären och att Effie kanske har någon typ av urinvägsinfektion eller kristaller. Vi var oroliga att vi kanske skulle vara tvungna att ta bort Effie, men vetrinären trodde att det skulle bli bättre om hon bytte till ett kvalitetsfoder. Effie är 10 år gammal och det är ju några år men en katt ska ju ändå kunna leva nästan 17 år.
Lill-kattan min är ju en kräsen varelse också så jag tänkte att inte kommer hon äta något av dessa foder! Men där förvånade hon mig. Vi började med att ställa fram två olika, så fick hon välja själv. Hon åt som en gris ur bägge skålarna! Det var ju bra, så kanske hon börjar må bättre!

mvh

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nåååå, stackars kissen :(

2008-10-10 @ 20:31:21
URL: http://haaanzo.blogg.se/
Postat av: I

Det var åt det håll jag trodde då!! Hon blir som ny igen ska du se. Dessutom är ju 10 år ingen ålder på en katt!



Snyggt med gardinerna och det andra i sovrummet.



~I

2008-10-10 @ 21:20:27
Postat av: Rebecca

Snygga gardiner! Hoppas Effie snart må bättre! ^.^

2008-10-11 @ 17:02:34
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, hade tänkt höra vart du hittat texten på väggen ("always kiss me goodnight")? /Lina

2008-12-17 @ 16:52:19
URL: http://linaolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0