Happy Halloween!

Happy Halloween till er alla!



Idag har varit en väldigt vanlig dag, vi är väl inte dom som "firar" halloween men det är som ändå en trevlig och mysig tid. Vi var och tände ljus på gravarna igår, och det är ju som tradition kring allhelgona.
Men idag som sagt, så steg vi upp kring nio för Benne skulle vara hos tandläkaren klockan tio. Han var klar där elva, och då gick vi till Älvsbyns nyöppnade Café Storgatan och åt lunch. Så himla mysigt och fint det var, det fanns mycket mat och fika att välja på och bra priser. Vi åt varsin kycklingsalsa, supergott var det. Där blir det fler besök!!!

Sen har vi haft det mysigt här hemma, vi köpte såklart lite godis, det är ju ändå halloween ;) Man vet ju inte om några barn knackar på!? :)
Vi for och tränade kring sex, och det gick mycket bra. Vi åt en sen middag då vi kom hem, fläskfilé och hemmagjort potatismod, mmm! =)
Nu ska vi ta en mysig kvällspromenad och sen blir det väl skräckfilm för det är väl det enda som visas på tv nu ;)

Vi skojtog lite bilder, haha



Benne bad mig se ut som en pumpa! Haha.



Men lite söta e vi ju :P 4 år och tre månader nu grabben! Still going strong! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll :D
Bu!







Kommentarer
Postat av: I

Jag är just hemkommen från kyrkogården, har tänt på alla graver. Så fint det lyser. Nu ska jag äta och sedan lägga mig framför tvn.



Har jag missat ett nytt café? Vart ligger det?



~I

2008-11-01 @ 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0