Foton och skavsår

Snart onsdag snart onsdag snart onsdag!!! Vill färga mitt hår!!!

Skolfotona kom idag, och jag må säga att jag blev 100% nöjd! Har aldrig varit det förr, till och med på gruppfotot blev jag bra! Vad bra att jag iaf fått ett bra resultat under mina 11 år i skolan :P

Jag har skavsår i mina läppar, j*kla tandställning! Och som Johan sa idag, att jag var då mer hardcore än grabbarna som snusar, för jag snusar järn! Haha ägd.
Våran klass är fanken bäst. Hoppas hoppas hoppas vi får det där stipendiet vi ansökt om, så vi får pengar till London-resan. Vi ska nämligen till London på studieresa i trean. :) Stipendiet skulle verkligen hjälpa oss, men vi har då kommit igång väldigt bra. Vi håller på att samla ihop pengar genom att tillverka saker och spela in skivor som vi säljer. Kan ju reklamera lite här i bloggen, haha ;) Vi gör bland annat varningskyltar i alla olika slag, stora porträtt i svart bläck mm. Mot ett litet bidrag till våran resa då ;) Till jul ska vi faktiskt spela in en julskiva :D Håll utkik efter den!

Benjamins 20-årsdag närmar sig med stormsteg. Och jag råkar då ha den ultimata superpresenten åt han :D Men jag kan ju inte berätta vad det är. hihi.
Lite läskigt att två dar efter Benjamins födelsedag så är det exakt ett år sedan han föll från skyliften. Tänk om det hade gått riktigt illa... Nä huvva det vill jag inte ens tänka på. Är så glad att han finns!





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blev inte bra på klassfotot, men jag börjar som bli van vid det, för jag aldrig blivit bra :P



Hoppas att vi tar oss iväg till London! Skulle vara grymt roligt :D

2008-10-21 @ 08:10:15
URL: http://emmakarlssooon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Våran klass är bäst! Hoppas, hoppas, hoppas på stipendiet!

2008-10-21 @ 08:47:30
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Fredrik

jag vart bäst på klassfotot, fast jag inte fått det än ):

2008-10-25 @ 02:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0