Förkylning

Idag blev de till att stanna hemma, näsan var täppt som en vinkork i en vinflaska och ögonen rann. Nu har förkylningen nått mig! Är förvånad att det inte hände tidigare, jag blir alltid sjuk lagom till skolstarten, började tro att jag var immun mot denna förkylning! Men men, nu är det i alla fall såhär. Har haft mycket tid idag, så jag har hunnit med lite skolarbete, några bilduppgifter och läsa ut en hel bok :O
Jag började på den och sen kunde jag bara inte sluta, så jag läste ut den ;) Det är jag i ett nötskal, bara plöjer igenom boken på en gång :) Den var då väldigt bra, Fly för livet hette den och var skriven av Helena von Zweigbergk. Det var ett gisslandrama, om en kvinna som jobbar som präst på ett fängelse och blir gisslan till ett par fångar som hotar sig ut därifrån med henne. Spännande direkt från första sidan ända till slutet!
Nu ska jag ta mig en kopp te, och hoppas att täppan släpper innan jag ska sova (har inget nässpray!)

Trevlig kväll :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Krya på dig!

2008-10-09 @ 11:17:31
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: I

Krya på dig nu!! Du har ju klarat dig länge måste jag säga.



Min förhoppning är väl att terroristen ska lära sig tvätta som man ska den dag "den" ska flytta hemifrån...



~I

2008-10-09 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0