För lite tid

Det har varit dåligt med blogg-inlägg nu på ett tag. Har så mycket annat för mig så det är svårt att hinna varje dag :P Ni får ha överseende med detta =)

Idag fick jag stiga upp halv sju för att fara till tandläkaren =( Och jag började inte förrän 12. Det var lite surt, men det blev en längre dag iaf. Benjamin kom hem idag och vi gick ut och åt, ingen av oss orkade börja med nån mat ;)
Det är fullt med små fruktflugor i lägenheten. När jag skulle tömma komposten igår så var det en gode gammal ananas som låg där. Ut strömmade miljontals med fruktflugor! Inte så kul! Jag fick öppna alla fönster och fösa ut svärmar av flugor =P Och så fick jag dammsuga upp dem ;) Det är som sagt fortfarande kvar lite flugor men det går inte att jämföra med hur det var igår! Ish!

Nu ska jag sova! Ha det bra!

mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Hoppas ni får en fin kväll i kväll, vi ska se Idol och bara slappa.



Jag är sugen på den görn/turkosa men vet inte om jag våååågar ;0)



~I

2008-10-03 @ 18:34:54
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0