Ett, två, tre...

Tre saker jag går igång på:

- När Benjamin väcker mig och bjuder på frukost :)
- Ett bra träningspass!
- Resor!

Tre saker jag inte kan vara utan:

- Familjen (ni vet alla vilka ni är)
- Penna+papper
- sovmornar 

Tre saker jag ångrar:

- Högstadiet
- Några saker jag sagt
- Att jag klippte mig kort i åttan (tänk vilket hår jag skulle kunna ha nu!!)

Tre saker som gör mig glad:

- Benjamin!
- Mamma, pappa o brorsan
- Spontana påhitt!

Tre saker som gör mig arg:

- Krig
- Folk som förstör för andra medvetet
- När Benjamin inte viker ihop mjölkkartongerna ;)

Tre människor jag beundrar:

- Mamma
- Pappa
- Alla dem som är sin egen och inte bryr sig om andra!

Tre saker jag skulle vilja göra:

- Resa runt hela jorden!!!
- Skaffa en fadder
- Köpa och renovera ett hus!

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:

- Tacotallrik
- Häagen Dazs :)
- kinamat

Tre TV-program jag ser:

- House
- Vänner
- LOST

Tre saker jag har med mig i livet:

- Att alltid försöka vara fördomsfri
- Respekt
- Min familj i mitt hjärta :D

Tre saker på önskelistan:

- Canon powershot A590 IS
- Himla handdukar
- Matberedare

Tre bloggar jag inte kan vara utan:

- Livetibyn
- handplockat
- mammamalinsvardag

Tre bloggar jag utmanar:

Jag utmanar alla som vill!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men tjena hejj, trevlig att ses så här via datan igen!! =)

VI har pratat så många ggr jag o Magnus att vi måste ju kika förbi er med.. Men tiden, ja jag vet inte, men den räcker ju inte ens till hälften av vad man vill göra tyvärr..

Men den som väntar på ngt gott.. =)

Kanonfin blogg ni har med! Ha de gott! //Malin

2008-10-13 @ 20:23:30
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

du kan väl se min mailadress...? adda mig på msn om ni har??

2008-10-13 @ 21:12:41
Postat av: I

Så roligt att läsa, endel som jag inte visste men bara bra saker...



~I

2008-10-13 @ 21:17:27
Postat av: Malin

så där ja, nu har ja addat er på msn, kul surra!! =)

2008-10-13 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0