En slö helg!

I helgen har varit en riktig slapparhelg för mig och Cecilia. Kanske för att både jag och C har varit lite sjuka.
Men träna har jag hunnit med, Man skippar inte träningen för man är lite sjuk, Nej då inte det. Och det har faktiskt gått riktigt bra att träna trots förkylningen. Jag har satt flera personbästa under helgen så det känns bra.
Vägde mig igår också och jag vägde 88kg. Inte dåligt, bara 2 kg kvar tills 90 då som var mitt mål till nyår och som det ser ut nu så kommer det gå bra, Under jultider brukar det kunna slinka ned större mängder mat. 
Och jaa, Jag fyller ju år snart så då lär det ätas massa onyttiga saker så vikten kommer gå upp =D. Iår har det inte varit så extremt svårt att önska sig saker då vi har flyttat till lägenhet. Finns alltid någonting man behöver. Här kommer några saker som jag vill ha.

1: Mixer
2: Knivset
3: Digital Matvåg
4: Julgran (vi har ingen sån)
5: Tvättmaskin, Lite dyr men nödvändigt då vi bor högst upp i huset och tvättstugan är i källaren
6: Träningskläder
7: Jul pynt.

Och massa mer saker. Finns hur mycke som helst.

Igår gjorde Cecilia en jättegod Tacotallrik. Det vart en lyckad middag. Här kommer en bild på hur den såg ut. 

 




Kommentarer
Postat av: M

Hoppas ni båda kryar på er snart!!



Jag har ju skrivit av din önskelista nu och kan ju tipsa andra också ;0) Ser att många bloggar har en kategori som heter just önskelista och så kan man fylla på där eftersom...bara att gå in och kolla sedan om man ska köpa nåt. Fiffigt åtminstone för en mamma som jag.



~M



2008-10-12 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0