Countdown

Nedräkningen till Göteborgsresan har börjat! 40 dagar kvar ;) Så mysigt och roligt vi ska ha, åka tåg, bo på hotell, fitnessfestivalen och lisebergs julmarknad! Jag älskar verkligen att resa! :D

Den här helgen händer inte nå mycket, vi tar det suuuperlugnt. Benne ska iväg och jobba borta hela nästa vecka så vi bara myser nu medan han är hemma. Lite surt att han är borta då jag har lov :(
Har börjar träna lite försiktigt på gymmet igen, och det har då gått bra. Den värsta förkylningen verkar ha gett sig. Igår tränade jag ben, bröst och triceps och det gick ovanligt lätt, vilan verkar ha lönat sig. Man brukar ju som märka direkt i styrketräning då man vilat för länge, att man orkar så mycket mindre. Men det gick som sagt bra.
Benjamin vill att jag ska skriva att det gick jättebra för honom att träna igår också :) Han testade på 120 i bänkpress och det gick bra, duktiga han! hihi.
Han ska iväg och träna nu också så jag ska stanna hemma och göra mat. Kyckling och hemmagjort potatismos! Hemmgjort potatismos är det bästa!

Imorgon ska vi iväg till Arvidsträsk en sväng, var alldeles för längesedan vi var där nu, så det ska bli kul. =) Men vi ska tvätta på morgon 8-12, åååh vad jobbigt. Men men det måste göras det med.

Ha en trevlig lördagkväll alla !
Ps. Visst var det väl super surt att loulou åkte ut igår i idol!!?? ds.





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillade ju loulou! Hon var så himla mysig och hade sån härlig röst! Nån annan kun de ha åkt istället.. :/

2008-10-25 @ 18:31:12
URL: http://emmakarlssooon.blogg.se/
Postat av: I

Ja nog är det trist att hon åkte ut. Ha det skoj med tvätten i morgonbitti.



~I

2008-10-25 @ 18:35:18
Postat av: Sara.

hej! kolla in min blogg och lämna gärna en kommentar:)

ha en toppen kväll!

2008-10-25 @ 18:39:22
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Johan eller Lars skulle åkt ! LouLou kan ju sjunga !:)

2008-10-25 @ 20:18:55
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0