Födelsedag Nr: 20

Nu har man lämnat tonåren och fyllt 20 år. Känns riktigt bra faktiskt, låter betydligt äldre än 19. 
Jag kommer inte skriva ned något långt inlägg om vad som har hänt under helgen. Men på Fredagen kom först mina föräldrar och min syster och gratulerade mig runt 3 tiden. Sen på kvällen kom Ulf och Britt-Marie. Riktigt trevligt var det och jag fick jättefina presenter av alla som jag blev riktigt glad för. Tack så mycket. 

Ska visa några av sakerna jag har fått av Cecilia, Farmor, Mormor och Morfar. Cornelia och Ulf och B-M. Senare imorgon kommer ett inlägg om vad jag fick av mina föräldrar.  Anledningen till delade inlägg är att jag inte orkade ta kort på allting samma gång. Lat som man är.

Här kommer iaf korten.

Först ut är min present från C, En Ipod Shuffle. Passar perfekt att ha på gymmet där dom spelar dålig musik!


Och den jättefina klocka som jag fick från Ulf och Britt-marie.
 

Av min syster fick jag Ljuslyktor från iittala.


Sen av Mormor och Morfar fick jag en riktigt fin mixer! Den fungerar kanon!


Jag fick också en teblomma av märket koziol av Mormor och Morfar.


Av Farmor fick jag två nya lyxiga bäddset. Tyvärr vart det inget kort på dom. Men jag fick också blommor av hon och hennes syster Eva. Här kommer ett kort på en av dom.



Sen vart jag tvungen att skapa ett quiz om mig efter cissi hade gjort det. Se hur många rätt du får =).
Klicka här!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vad FN!! Skäms på mig!! Men jag visste ju att proteinpulvret hette nåt med Pro!! Du var lite lurig på många frågor och du brukar säga att du inte gillar en viss sak... Hrmf!!



~Mamma

2008-11-09 @ 11:38:38
Postat av: din idol

gillar jag att läsa böcker? vilka jäkla alternativ... skärpning

2008-11-09 @ 19:46:41
Postat av: Benjamin

Min idol: Ähh!! Gå och ät ett päron!

2008-11-09 @ 20:13:57
Postat av: sofie

fick hjälp av jack på din quiz! :(

2008-11-09 @ 22:28:20
Postat av: Malin

Hej Benjamin (& Cissi me för den delen)!!

Javisst var det onyktert på lördagen, märktes att man inte längre har vanan inne... =))HAHA

Men hörde även ryktas om att ni skulle kika förbi i helgen, hmm...?? Såg då inte till er!?

Men de kommer väl fler helger?



/Mallan

2008-11-10 @ 11:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0