Min ena fot är större än den andra...

... men så har det förstås inte alltid varit! Haha.
Idag på idrotten när vi spelade fotboll så vred, vrickade jag min fot ordentligt. Idrottsläraren fick ta mig till vårdcentralen för jag kunde inte stödja på foten. Där så konstaterade doktorn att jag fått mig en ordentlig stukning, utsidan av foten var svullen och blå. Aj! Han sa att han inte trodde att det var något som var brutet eftersom ingen typ trampat på foten, men om det inte blivit någon förbättring på måndag så ville han att jag skulle röntga. Måste iaf gå på kryckor i en vecka, shit också. Och idag är det ju Benjamins 20-årsdag! Vilken ironi.
Har iallafall beställt hans tårta idag, hoppas den blir fin =)

Nä nu måst jag vila, my foot is killing me. Tjao!


Kommentarer
Postat av: I

Åh stackare!! Vi kommer med den andra kryckan åt dig :0) senare!!



~I

2008-11-05 @ 17:28:16
Postat av: Hanna

nååå, stackarn :/ lovar att vara snäll med dig på skolan och inte retas! ;)

2008-11-05 @ 18:25:31
URL: http://hoerlurar.blogg.se/
Postat av: Mallan & Mange

Hej hej!! Ilar in för att gratta gamlingen på födelsedagen!! Grattis Benne! =)

Kom o hälsa på ngn dag, imorron kommer ju Mange hem, de var ju ett tag sen nu..



Tjing!

2008-11-05 @ 21:19:36
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Malin G

Heey!!

Ja men eller hur, hur grym va inte kjolen!!? =)

Det stod baar MALIN på den, i så där läcker neonfärg, som blinka, så ja hitta den direkt ja öppna dörren i butiken, fniss fniss... =)

De finns en i din strl med..??



Imorron jobbar jag, 10-13 tror jag att ja slutar, så kom in??



Krams!

2008-11-06 @ 23:23:32
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Benne! =)

Jo de e från Eiselt, e så jävulskt grymt gott, tror faan Mange e o nallar han med, annars brukar han rata allt va heter GI, light osv.. Ja men de vet ju du! =)

Men bullen eller Bullar!, de gillar han, hehe, eller om ja steker ägg, bacon o grillad tomat till frulle, då e han snabb till bordet! haha, jaa si!

2008-11-07 @ 20:41:08
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0