Lovet är slut...

Lovet var ju tvunget att ta slut nån gång, men det är lika surt varje gång :P
Det var en väääldigt lång skoldag idag, 8.10 till 16.20 Trött var man då man kom hem, har bara legat i soffan :P Och jag borde plugga, har två prov på intågande. Men ibland är det bra att ta det lugnt också, hehe.
I veckan måste jag hinna med och baka lite också, för vi ska fira Benjamin på fredag =) Han fyller 20 på onsdag, men är borta och jobbar till torsdag-kväll. Undrar vad jag ska baka..? Det blir då i alla fall att beställa en tårta från Uddens =)

Jag har nog inget mer att skriva..? Benne snodde ju med sig kameran till jobbet så jag kan inte ta någon fin bild. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: I

Snart är det dags att fira Benjamin. Ni får höra av er närmare om vilken tid och så.



~I

2008-11-03 @ 21:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0