Knep o knåp

Ja jag har då i alla fall försökt hålla mig sysselsatt denna vecka!  Skolarbeten, pyssel, stickning och idag har jag minsann både handlat, tvättat och städat. puuh.

I tisdags så for jag nämligen till Öbergs och hämtade paketet jag beställt från Panduro. En materialsats till tre "tomteflickor". Jag älskar ju att pyssla och eftersom vi inte har nå julpynt så tänkte jag att jag kan ju slå två flugor i en smäll! De blev iaf jättefina =) Och kul var det.







Så de ska nog passa till jul =) De får nog alla varsin plats, ska inte ha dem bredvid varandra. Valde att måla lite olika mönster på dem, så de blev lite olika. Hjärtan, ränder och prickar.

Imorgon kommer Benjamin hem! :D :D :D :D :D :D
Happy. Saknar min hårt arbetande man ;)


Kommentarer
Postat av: I

Hur snyggt som helst!! Jag tror de kommer att bli läckra i er lägenhet. Ska bli spännande att se vart du sätter dem.



~I

2008-11-19 @ 21:56:40
Postat av: Emma

Dom blev ju jättefina! Vad duktig du är :D

2008-11-19 @ 22:20:42
URL: http://emmakarlssooon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fina de blev! :D

2008-11-20 @ 11:30:26
Postat av: Cornelia

Snygga! :)

2008-11-21 @ 13:43:28
URL: http://carecrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0