Julmys




En söt liten tomte med lykta har jag ställt på skoskåpet i hallen, dessa är köpta på tomtebodan =)
Bredvid dem står även en av mina tomteflickor jag gjort, finns ett inlägg om dem.



Den här fina julstjärnan köpte vi på elkedjan i älvsbyn. Letade febrilt efter en röd egentligen, men de var slut överallt, så det blev den här silvriga. Är jättenöjd med den, för den har så fina glittermönster. Under den står en tomte =)



Och julegranen har vi redan ställt fram ;) Kanske tidigt men det är ju så mysigt med gran, och vi har ju inte så himla mycket julpynt så den fyller ut litegrann.




På vardagsrumsbordet finns nötter, russin och mandlar. Så man är redo för glögg ;) Står på en julduk som Benjamin fick då han fyllde år av sina föräldrar.



Den här kyrkan tillhörde min mormor, den ger ett jättefint sken då det är lite mörkt. Bakom fotot på mig och Benjamin står en av mina tomteflickor =)



Den här fina julstjärnan fick Benjamin också av sina föräldrar, vi har en i varje vardagsrumsfönster.



Julmysigt i köket me =) Svårt att ta en bra bild, med blixt blir det så omysigt och utan blir det såhär dovt, men men.
Nu är jag full i julstämning! =)

Torsdag är dagen med stort D, då åker vi till gbg!!!


Kommentarer
Postat av: I

Skitsnyggt rent ut sagt, allt ser så hemtrevligt och fint ut. Bra jobbat!!



~I

2008-11-29 @ 19:14:44
Postat av: Cornelia

Grymt mysigt de blev ;>

2008-11-30 @ 00:23:36
URL: http://carecrab.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad mysigt ni har fått det! ^.^

2008-11-30 @ 00:49:00
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0