En flitig dag

Idag har alla estetare och några kultur-elever varit i studion på filadelfia hela dagen och spelat in en julskiva! Haha, jag vet det låter helt cp, men det var verkligen skitroligt och vi var jäkligt duktiga för att ha tränat typ, inget. Så vi var i studion från typ halv nio till två. Och vi hann spela in hela sex låtar! Duktigt av oss.
Efter det så följde Emma, Rebecca och Morgan med mig hem, vi spelade wii, åt lussebullar, drack te och babblade babblade och babblade. Och så babblade vi lite mer. Det var mye trevligt!
När de farit så gjorde jag ett super-il och städade toaletten (som jag HATAR), jag gick ner till källaren och strök julgardinerna och juldukarna. Snart ska vi ju julpynta! Så med det i tankarna så gjorde jag lite julpynt! Tog lite av filt-bitarna jag hade kvar efter tomteflickorna jag gjorde, och så gjorde jag några hjärtan att hänga i granen =)
En himla flitig dag idag må jag säga.



Ganska enkla men jag tror det blir fint i granen =)

Godnatt alla!
Och tack alla estetare och kulturare för en trevlig dag med mycket sång, hehe.



Kommentarer
Postat av: I

Jättesnygga hjärtan. Jag försökte övertala K att ta upp mitt julpynt i går kväll men han sa han skulle göra det i dag ;0) Få se om det blir av...



~I

2008-11-27 @ 07:54:12
Postat av: Mamma

Jättesöta hjärtan , vad fiffig du är .

2008-11-27 @ 14:37:12
Postat av: jannica

Hoppas du får en fin fredag:)

2008-11-28 @ 15:28:37
URL: http://jannicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0