Tisdag

Hade tänkt börja skriva blogg nu. I bloggen kommer de stå saker om mig och vad jag gör till vardagen. 
Kommer även komma inslag om min träning. Ska också försöka lägga in lite bilder då och då.

Idag har jag varit och sett Cecilia spela i  någon teckenspråks show och hon var mycket duktig.
Har även hunnit vara och träna idag, blev rygg och biceps och de gick bra. Känner att träningen har börjat komma igång nu efter olyckan.

Olyckan: Var för 7månader sen med om en arbetsolycka där jag fyll ca:10 meter från en korg. Bröt då lårbenet och höften gick sönder fick också lite mer småskador, Men det är höften som inte har velat bli bra


Mat är gott, Helst om man får de serverat :D
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0