Effie är söt

Sitter och dricker ett väldigt gott grönt te nu och har igentligen inget vettigt att skriva, men ska försöka få ihop några rader.

Idag var de faktiskt lite mer sol och värme ute än vad de har varit dom senaste dagarna. Var ut och gick en sväng men orkade inte så långt innan jag började halta, höften är välldigt dålig idag så jag har mest tagit de lung.
Men på gymmet hann jag en sväng,  Axlar och triceps stog på schemat idag. Gick bra iaf. Tror t.o.m de vart PB i sittande militärpress utan ryggstöd. drog iväg hyfsat många reps på 70kg,
Kollade just mitt BMI, och jag är inte bara "överviktig" det fjantstadiet har jag gått förbi.  jag har gått över till FETMA !! Blir nog till att banta snart :).

Cecilia är hos en kompis i piteå idag och hon tar bussen hem halv 8. Så hon är nog hemma runt halv 9 då.  Då blir de till å se lost.

Våran katt Effie
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0