Sommarjobb

Cecilia har nu börjat sitt sommajobb på bagerimuseet här i älvsbyn så nu är jag alldeles ensam på dagarna, Det enda positiva är med det är att jag har mycke tid att plugga, men vem orkar plugga 8 timmar per dag?  Så jag har ytterligare några timmar att göra nått själv. Idag blir det träning med Martin som nu har semester från lumpen. Senare ska jag väl fara förbi cissi på hennes jobb, hon har det ju inte alltför tungt och hon uppskattar nog lite besök =). Kanske tar med mig mina mina papper som jag pluggar med och sitter där och är lite social med hon.

I förrgår kom leveranskrille med mina paket från gymvaruhuset :D. Jag vart tvungen att beställa nytt proteinpulver eftersom jag har blivit laktosintolerant, Så nu blev det ett märke som heter Protec . Riktigt goda smakar och inte så blaskiga som det andra jag hade var. Men så kostade ju Protec lite mer än det andra. Köpte också lite kolhydrater och omega 3.

Klockan 12 ska jag och träna med Martin, Hinner kanske förbi hann en sväng och fikar, Hans lillasyster fyller år. Optimalt att fika innan träningen. 


Smidigt att beställa med DHL och få sakerna levererade till dörren.


Mvh Benjamin

Kommentarer
Postat av: M

Jag tänkte också på det där med pulvret här om dagen och undrade om det fanns för laktosintolleranta.



Hur gick det med väggordet?



~M

2008-07-03 @ 08:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0