Sommarens bästa

Hej hallå! Nu har jag bara en endaste liten yttepytte arbetsdag kvar!!! =D

Jag och Benjamin blev utmanade av livetibyn , en fotoutmaning om att visa ens egen "sommarens bästa bild".

Detta är utmaningen:
"Det blir en fotoutmaning med temat Sommarens bästa. Bilden behöver inte vara den fototekniskt bästa, absolut inte! Utan det är själva motivet som räknas. Det kan vara sommarens bästa händelse, en måltid, en bok, ett klädesplagg, ett tv-program etc. Du kanske redan har tagit en bild, som kanske kan illustrera sommarens bästa, då kan du delta med den bilden. Annars kan du fota för uppdraget, när du vill."



Det här är våran "sommarens bästa"
Den här dagen var min och Benjamins 4-årsdag, vi hade picknick på stranden och det var superfint väder!
Den här bilden tilltalar mig (det är absolut inte pga mig i bikini!), jag tycker att vattnet och himlen blev så fint. Ni kan ju ignorera mig där i förgrunden ;)

Kommentarer
Postat av: M

Det är dagar att minnas och vårda!



~M

2008-07-30 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0