Skohylla

Hej!
Igår följde jag med mor och far till Luleå för en liten shoppingtripp på storheden. Hittade en efterlängtad skohylla på Rusta som jag överraskade Benjamin med =) Äntligen har vi någonstans att ställa våra skor på, hallen har alltid sett så stökig ut.
Snart snart snaaart har jag jobbat klart. Endast 6 arbetsdagar kvar! Sen kan jag njuta av resten av lovet.



^ Sådär ser det ut i hallen nu!



Det här söta cupcake-fatet kunde jag inte motstå när jag var på Rusta. Fick tipset från livetibyn =)
Hade inget läckert att ställa på fatet så jag närfotograferade de söta motiven.



Lilla söta Annie har fått boende på Benjamin o Cissi hotell! Hon stortrivs har jag hört ;)

Mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: M

Det blev himla fint med skostället. Annie verkar ju trivas hur bra som helst på hotellet, inte undra på det :0)



~M

2008-07-22 @ 22:51:54
Postat av: M

Svar: Gör ni det, dom finns i frysen i källaren ;0)



~M

2008-07-23 @ 12:55:38
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!!



Hoppas du har kunnat njuta av det sköna vädret idag!

Ha en fortsatt skön sommar!

2008-07-23 @ 21:58:27
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0