Pay-day! $

P a y  - d a y !  $

Sista dagen på jobbet är avklarad, härligt! Lönen är inne på kontot och jag är ledig =D Kan ju inte bli bättre!
Plus att jag har en liten del av lönen kvar som jag får senare, jobbade extra en helg som jag ska ha betalt för =)
Men såklart ska vi ju då till IKEA imorgon så då far ju en del av lönen, men den är väl till för att spenderas ? ;) Min första riktiga lön :D Happy

Fick en fin blombukett av min chef idag, han kom förbi muséet och tackade mig för att jag ställt upp. Hallå, det är väl jag som ska tacka han för ett så himla bra jobb :D




 



Mvh Cecilia



Kommentarer
Postat av: M

Ash, slant på tangenten med inlägget ovan. Kan ni ta bort det?



Hur som helst så tänkte jag säga - tack för en trevlig dag på IKEA och vilka fynd vi gjort!!



Jag vet ju att de på ditt jobb är mer än nöjd med dig så du har nog gjort ett gott intryck!! Superfina blommor också, men det har du gjort dig förtjänt av.



~M

2008-08-01 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0