IKEA

Jag och mor tog en tripp till IKEA igår, vi for kl 8 på morgonen.  När vi hade kört 15min och hade kommit  förbi Pålträsk såg vi en riktigt stor björn springa över vägen. Det var roligt  att få se en för jag har aldrig sett en björn förut. 2 Timmar senare kom fin äntligen fram, synd att det ska ligga så långt bort, det hade varit perfekt om IKEA hade varit i Luleå istället.

När vi väl hade kommit fram så var det hur mycke folk som helt, oj så jobbigt det var. Som tur var var vi där ganska tidigt och fick oss en vagn. Sen tror jag säkert vi stod i kö i 45min och väntade på maten. Vi hitta iaf en massa fina saker som vi köpte, Jag köpte bland annat

*Mattor
*koppar
*Ben
*Lampor

På hemvägen stannade vi till på storheden i Luleå där jag skulle köpa nån sak på Biltema och OnOff.
Hade inte så tur på OnOff där dom inte hade de jag skulle ha, nämligen en HDMI kabel från Supra, Enligt deras hemsida ska dom ha en sån, Men enligt tjejen som jobbade där fanns den inte.

Hoppas att dom ringer från radiohuset snart, Jag har beställt ett sourundljud med en HD dvd. Längtar tills jag får koppla in den och provspela. Sen åker TV:n upp på väggen också.

Har ingen rolig bild att infoga nu, Men ska rota runt en stund och se vad jag hittar.



Vart en bild på cissis stuga.

MVH Benjamin


Kommentarer
Postat av: M

Vilken fin bild på Cissis stuga och tack för i går :0)



~M

2008-07-16 @ 15:52:56
Postat av: M

Visst var den läcker den frostade, finns ju Kivilyktor i samma. Men det blir väl någon fler resa för oss antar jag.



Vi kommer upp till Er i kväll jag och pappa så vi får kika på hur det blev med tvbänken och så. Ska äta på pizzan först men sedan...



~M

2008-07-17 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0