Härliga sommarvärme!

Hej! Sommarvärmen har äntligen anlänt! Härligt =) Och nu har jag bara tre arbetsdagar kvar, sista dan på torsdag.

I fredagskväll efter jag slutat så åkte jag, Benjamin, min kusin Robin och hans flickvän Maria till PiteåDansar o Ler. Det var en väldans trevlig kväll, bästa artisten vi såg var helt klart Håkan Hellström. Har aldrig egentligen varit så mycket för hans musik, men efter att ha sett honom live har jag helt ändrat uppfattning om honom. Suverän konsert var det!
Vi såg även Mange Schmidt och Takida. Kring 01.30 var vi dock tvungna att lämna Takidas konsert pga ÖVERMYCKET folk. Det gick inte ens att stå, man fick balansera på ett ben typ :P Det var synd, men vi hade haft en så bra kväll ändå.
Vi sov över i Marias lägenhet i Öjebyn. =)
Så igårmorse åkte vi från Öjebyn tillbaka till Älvsbyn. Och igår råkade faktiskt vara min och Benjamins jubileumsdag. 4 år har vi varit tillsammans! =D Vi firade dagen till ära med picknick på Pålträsk badstrand där vi badade och solade hela dagen. Eller, jag badade, Benjamin är en liten fegis ;)












Fina bilder va!?
Idag ska vi och äta palt hos Benjamins mormor och morfar, mumma!
Mvh Cecilia







Kommentarer
Postat av: M

Tror nog sonen släktar på sin mor och är en riktig badkruka ;0)



~M

2008-07-27 @ 12:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0