Gott o blandat

Hej hej!
Nu var det ett tag sedan jag skrev, har ju jobbat o det är väl inte så kul att blogga om :P
Benjamin har varit på IKEA, och igår fick han sitt surround-ljud som han beställt. Det har blivit en riktig make-over i lägenheten! TV:n har vi satt upp på väggen, våran tv-bänk har äntligen fått ben, vi har nya mysiga mattor, Ingrid o Kenneth hjälpte oss sätta upp väggorden. Så nu har jag en massa bilder att visa =)











^ Den här bilden målade jag för nån dag sen, ska göra två till med orden Faith och Hope.



^ Så här fint blev det kring TV:n !!!



^ Och dessa fina muggar köpte Benjamin =) När jag och han far efter jag jobbat ska jag köpa fler så vi har 6 st.

Hoppas alla har en trevlig helg!

Mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: M

Superfina bilder, jag har ju sett det live och det blev verkligen kanon. Ni har så himla fint i eran lägenhet att det blir svårt att slå det var än ni flyttar.



Kanske får man lifta till IKEA med er nästa gång ;0)



~M

2008-07-17 @ 20:35:01
Postat av: M

Glömde säga att tavlan du målade var underbar, kommer att bli så fint med de andra du nämner.



~M

2008-07-17 @ 20:36:02
Postat av: M

Svar: Det gjorde du rätt i, köpte ett Cucpcakes fat menar jag. Visst var det bra pris, tycker Rusta har så mycket fint.



Krama om Annie från mig :0)



~M

2008-07-21 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0