8 Juli - besöksrekord

Hejsan!
Besöksrekord
Idag har det verkligen strömmat folk till muséet! Som mest har jag haft ca 8 besökare, men idag hade jag över 20! Så jag har haft att göra idag. =) Hoppas det fortsätter att komma fler besökare.

Igår var jag och Benjamin och tittade på en lägenhet 2 våningar under oss. Vi tänkte att det skulle vara skönt att bo lite längre ner och ha balkong, men det blir nog ingen flytt. Det var väldigt mycket jobb med den, planlösningen var inget vidare och interiören var väl från 70-talet =P Den vi redan bor i är ju relativt nybyggt och jättefin, med nya garderober, stort kök och stor toalett med plats för tvättmaskin. Nepp, här stannar vi! =D Och när jag jobbat klart bli det väl en tripp till IKEA så vi kan göra det ännu mer hemtrevligt här!

I söndags så for jag, Benjamin, Siv, Susanne och Emelie till piteå för att lyssna på Made in Sweden framfört av Stockholms läns blåsarsymfoniker. Benjamins farbror Staffan spelar nämligen fagott i orkestern. Föreställningen var storslagen =)





Hej svejs!
Mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: M

Vad himla kul att få se bilder från konserten. Synd att han inte sjöng för han har en pipa som inte går av för hackor.



~M

2008-07-10 @ 07:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0