Julen närmar sig...



Fjärde advent! Nu har vi jul här i vårt hus...

Nu var det ett tag sedan vi skrev, men man har ju fyllt upp med bestyren inför julen nu ;) Vi har så roligt hela dagarna ;) Och så har jag ju äntligen jullov, och Benjamin är ledig också nu hela veckan! =D
I fredags var vi hos Magnus o Malin i stockfors och hälsade på. Deras kisse har fått kattungar! Så himla söta, de var ca fyra veckor, och jag blev helt kär ;) Det var en trevlig kväll, och jag kom fram till att jag kanske ska börja dansa Streetjazz med Malin =) Det vore kul, äntligen så finns det ju sådant i älvsbyn. Vi får väl se om jag blir nån dans-donna!

Igår så var vi i Piteå en sväng och julhandlade! Men smart som jag är så råkade jag då avslöja för Benjamin vad jag köpt till han! Haha, men det var bara dock en liten sak så :P Hittade bra julklappar iaf. Så nu är det nästan fullt under granen, ska dit några till. Sen åt vi palt hos Benjamins farmor som fyllde år, gottigott! =)

Och idag har vi bara myst på, eller jag har faktiskt städat hela läggan, duktiga jag. Så Benne lagade maten åt mig och diskade efteråt, tack älskling =) Och sen på kvällskvisten så kom Chrille förbi och såg film med oss, och lite senare kom Jenny och joinade också, hon hade varit i Klövern. Vi spelade wii och hade det trevligt.

Imorgon så kommer min kära far förbi och hämtar upp mig på morgonen. Jag ska följa och julhandla med honom i luleå, han sa att han inte hade köpt en endaste julklapp än! =) Så jag ska hjälpa han =)

Men nuuuu ska vi mysa och sen gå och lägga oss!
Godnatt och god jul Sverige!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket för igår kväll, riktigt trevligt ! :) Men vill ju ha revanch (stavning?) i mario cart sen ;) O ikea resa tycker jag absolut !

2008-12-22 @ 06:31:04
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0