Hemma igen

Hemma i lilla Älvsbyn igen! Det är ju ändå bäst hemma, men så kul vi har haft alltså!!!
Och vi har så många bilder ni ska få se, mest från fitnessfestivalen =) Det är bland det roligaste jag gjort i mitt liv, och första gången jag sett en bodybuilding tävling! Skithäftigt sammanfattar det hela gode bra!
Det är lite hektiskt nu bara då man precis kommit hem, så ni kommer få se bilder och veta mer i uppdelade inlägg. Lite i taget så att säga, se det som en adventskalender ;) hehe.
För nu ska jag nämligen laga mat och sen ska vi och träna, (man blev ju så himla peppad av fitnessfestivalen)



Jag på hotellet =)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin!!

Hej o välkomna hem igen!! =)

Ojj va de ska bli kul läsa sen när ni uppdaterar, man e ju ganska nyfiken...

Nåja, dags lägga en grinig o retstickig Tindra pust

Sen, SEN!! börjar MIN tid.... Mmmm..



kramen! /Malin

2008-12-09 @ 19:52:35
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Malin!!

Självklart de måste ni, dem har ju börjat busa nu med varandra.... O öppnat ögonen, hur sött e inte de?? ;)

2008-12-10 @ 07:30:05
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0