Gratis är gott!



Hehe, så här mycket gratis-saker fick vi på FF! De kastade ut shakers och pulverpåsar, man fick se upp så man inte fick en shaker i skallen! :P De svarta flaskorna delades ut av dessa tjejer:



SAN kosttillskott! Tror ni de var några killar som gick förbi där ett flertal ggr?? ;)
Och jag ser rätt så, erhm bleeeek ut! Ser väl inte sådär strålande ut bredvid dessa donnor! Gaah måste sola.



And here´s the moment you've all been waiting for! Hehe ;) Dessa herrar var där som gäster för GASP, och man fick snacka med dem och ställa frågor och så. Han till vänster är Branch Warren och är från USA, han har tävlat i Mr Olympia. Och den yngre till höger heter Flex Lewis, han kommer från Tyskland och han var också gästposör på bodybuilding tävlingen (luciapokalen) vi såg. Kände mig inte nååå liten då jag stod emellan dem... Ehum.. Men jag är ju typ lika lång som dem!
Vi måste dit nästa år igen, det var så himla kul! =D Och då kanske jag blivit så duktig så jag kan vara med i bardips tävlingen?? Vi får väl se, då måst jag iaf bli nåååågra kilo lättare. Tjejen som vann i bardips var kvinnlig svensk mästare och hon gjorde över 60 dips! Men men, det blir ju diet nu efter jul så då får vi väl se!



Mys på hotellrummet. Åååh vill tillbaka!


Kommentarer
Postat av: I

Vilka fina bilder, men jag tycker helt klart du är snyggast!! Jag är inte så imponerad av muskeltjejer...



~I

2008-12-18 @ 14:50:57
Postat av: Malin!!

Hej hej!! SJÄLVKLART vore det kanonkul om ni kikade förbi oss i helgen!!

Imorron jobbar jag till kl 19, o lör till kl 15, ni kan väl komma fre kväll, gör ju inget om än kl hinner bli 19.30!??



krams!!

2008-12-18 @ 21:03:52
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Malin!!

Hihi, glömde ju tacka så mkt för ert fina julkort!!! =D

2008-12-18 @ 21:04:46
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för de fina julkortet :)

2008-12-18 @ 23:21:43
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0