Den som inte tar bort luddet ska dö!

...är titeln på denna boken,



som vi fick av Staffan och Fredrik i julklapp. Jag hade knappt bläddrat i boken några sekunder innan jag drabbades av världens skrattanfall och Benjamin frågade vad i hela friden det var med mig.
Det var längesedan jag läst en sådan rolig, fyndig bok. David Batra som skrivit boken har under en lång tid samlat ihop lappar över hela Sverige, typ i tvättstugor, trapp-uppgångar, badhus mm. Det är helt sjukt vad folk skriver! Hahaha.
Vad sägs om "HÄR KAN DU INTE PARKERA, DIN IDIOT! MÅ LÖSSEN FRÅN TUSEN KAMELER HEMSÖKA EDERT KÖNSORGAN!" hahaha.

Jag och Benjamin är hemskt less på att vara sjuka, vi har legat i lägenheten sen i fredagskväll. Aaah! Vi hostar lungorna ur oss :P Men nu är vi då fria från feber. 
Så det blir ett luuuuuugnt nyår. Vi ska vila imorgon och se om vi orkar äta middag med mamma o pappa. Nåt mer än så blir det inte.

Lovar att blogga om en massa kul, julklappar o sånt då jag är helt frisk, orkar helt enkelt inte nu.

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Corran

Om ni inte har nå speciellt för er på kvällen så får ni ju mer än gärna hålla mig sällskap uppe i nybyn :)

2008-12-31 @ 01:29:16
URL: http://carecrab.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag måste få låna den där boken! :D



Krya på er!

2008-12-31 @ 13:10:21
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: I och K

Vi önskar Er ett gott slut på detta gamla året och ett riktigt Gott Nytt År!!



Den boken vill jag väldigt gärna kika i sedan...



I

2008-12-31 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0