Dagen före doppardagen!

Känner ni någon julstämning?
Jag är alldeles till mig över julen, idag har verkligen min julstämning kommit igång! Just i detta nu så är skinkan i ugnen, jag spelar mysig julmusik och det är nystädat och så mysigt i lägenheten, med alla klapparna under granen...
Jag har varit med mamma på byn och handlat det sista man behöver innan julafton. Jag och Benjamin ska ju som sagt ha en egen mysig julaftonsmorgon och jullunch tillsammans imorgon, så vi ska ju med ha ett litet julbord! Det blir julskinka, tomtegröt, gravad lax som min snälla mamma gjort, julbröd och ägghalvor med kaviargrädde o räkor! Och såklart julmust =) Köpte i glasflaskor, tycker det känns mysigare och lite gammaldags.
Benjamin vaknade faktiskt för bara en timme sedan, han plogade ju natten till idag så han kom hem där kring sju imorse :P Stackarn, så jag lät han sova riiiktigt länge medan jag donade på här i läggan. Han blev så glad över allt julmys då han vaknade =)



Jag tog mig friheten att ta ett gulligt kort på han då han sov, hehe. Han är ju som sötast då! Åsså med tomteluvan jag köpte idag på konsum för tio spänn, tänkte att vi måste ju ha en tomte imorgon! (Om nu inte den riktige tomten bestämmer sig för att infinna sig här, det vet man ju aldrig!?)



Klapparna under granen! =) Så himla mojsigt. Tror de är ca 17 klappar där, men kan ju kanske tillkomma fler innan imorgon? Vet aldrig, Benne for just ut och sa han skulle göra några ärenden... Höm...

God jul till er alla från mig och Benjamin!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

GOD JUL på er! :D

2008-12-23 @ 17:37:56
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Emma

GOD JUL :D

2008-12-23 @ 17:46:07
URL: http://emmakarlssooon.blogg.se/
Postat av: Jenny

God Jul!! :)

2008-12-24 @ 06:12:57
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Malin!!

GOD JUL från oss!! Hoppas ni får en kanondag!!! Nu ska vi börja öppna klappar så barnen får ngt att leka med hela dagen, givetvis har vi sparat tills tomten kommer oxcå..

Men barnen har mååååååååååånga paket, måste ha varit MKT snälla!!! =))



Ha de bäst!! Miljoners kramar Malin, Magnus, Felicia, Tindra, Milton, Theo, Missan, Zlatan, & så kattungarna som Flisan döpt till Hans & Greta!! Sött va? ;)

2008-12-24 @ 10:06:58
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: I

God forstättning på julhelgen :0) Hoppas ni får en fin juldag och blev nöjd över julklapparna.



~I

2008-12-25 @ 12:35:02
Postat av: Corran

Men uppdatera nån gång då! :D

2008-12-27 @ 21:19:39
URL: http://carecrab.blogg.se/
Postat av: Mamma

Krya på er!



~M

2008-12-28 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0