1 december

Så idag fick man öppna första luckan på chokladkalendern ;) Det är alltid en speciell känsla, hihi. Jag blir nog aldrig för stor för det! Och jag blir aldrig för stor för julkalendern heller. Årets heter "skägget i brevlådan" och den verkar rätt bra! Kan ju inte avgöra efter ett avsnitt men vi får väl se! =)
Benjamin kom och hämtade mig efter skolan och så for vi och handlade lite mat. Vi blev lite lata och stekte hamburgare, egentligen hade vi tänkt göra kyckling, men men.
När vi handlade så köpte vi en jättegod vaniljglögg, det är så mysigt med glögg och tända ljus i vardagsrummet.
Vi håller på och tvättar nu ikväll inför göteborgsresan, fatta att vi åker torsdag!!! Så j*vla kul. Måste börja packa litegrann imorgon, ska ju vara helt färdigpackad onsdag, eftersom tåget går bara två timmar efter skolan på torsdag. Så hinner inte packa så mycket då.
Längtar så jag dör. Det är så mysigt att bo på hotell, äta god mat, gå på stan, liseberg julmarknad, och så klart Fitness-festivalen!!! Den egentliga anledningen att vi far. :P Ska bli roligt att se massa duktiga tränande personer. Vi har biljetter till finalen i body-building Luciapokalen. Men kul att se alla utställare också, själva mässan är på ca 6000 kvadratmeter!!! Mycket att se med andra ord.
Så då vet ni alla varför vi inte kommer att blogga tors-mån =)







Kommentarer
Postat av: Malin!!

Ja men GLÖGG -livets dryck eller nå! Lär väl bli min död denna julen (viktuppgång) haha =D

Har du smakat Hjortronglöggen i samma märke??



Den e såååååå grym!!!!!

2008-12-01 @ 20:57:39
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: I

Såg himla god ut, fingrade på den förra gången jag var och handlade. Smsade B i kväll om vad Ni önskade er i julklapp men har inte fått något svar, önskar ni er inget?



Jag åker till doktorn i Piteå i morgon, tänkte handla lite julklappar samtidigt.



Tänk att ni åker snart, förstår att ni längtar.



~I

2008-12-01 @ 21:53:27
Postat av: Cornelia

Jag känner mig mobbad som aldrig har smakat vanlijglögg x) men alla säger att den är go :)

2008-12-02 @ 16:06:05
URL: http://carecrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0