Sämre väder...

H ä r   h a d e   j a g   h o p p a t s   p å   s o l s k e n .

Hej! Jag skriver ifrån stugan i Arvidsträsk idag. Följde med mamma hit efter shoppingturen vi tog igår i Piteå. Vi hade en jätterolig dag och det blev många fynd. Vad sägs om jeans från JC för endast 99 kr ?!? Köpte två par, har aldrig gjort en så bra affär. Jeansen hade kostat 599kr styck!  Så jag sparade 1000 spänn!

Angående rubriken så hade jag och mamma sett att tis-ons skulle bli soligt och 15-20 grader varmt, men inte blev det ju så! Attans också :P

Nu ska jag äta middag och sen åka hem till Benjamin =)

Mvh Cecilia
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket shoppingfynd, Cornelia behöver nya jeans så vi kanske måste åka dit och kolla.



~M

2008-08-06 @ 11:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0