Min speciella dag!

Hej! Igår var det min födelsedag, ni kan läsa om den i inlägget nedan som Benjamin skrivit! Men nu ska jag visa bilder på alla fina presenter jag fick =)
Dagen började alltså med att Benjamin bjöd på god frukost och jag fick öppna hans present. Som var ett nintendo Wii!!!
Jag blev typ galen av glädje, tycker faktiskt att han skämmer bort mig lite ;)

      

Konsollen är gode läcker, den förstör inte inredningen ;)

 Här är de tillhörande kontrollerna!


Tack så mycket Benne =)



Den här underbara blombuketten fick jag av Siv, hon plockade den i sin egen trädgård! Tack så mycket Siv =)

Sen så var det bara att börja förbereda inför gästerna som skulle komma kring halv sex. Jag dekorerade tårtorna och vi hjälptes åt att städa.
Mina föräldrar, min bror Rikard, Lage och Eva sjöng för mig i trapphuset ;P

    
Det här fina armbandet fick jag av mamma och pappa. Påsen det låg i tyckte jag var så söt =) Fick även en söt fick-almanacka att ha då skolan börjar. Tack mamma och pappa!
(I våras fick jag ju damcykeln av mamma och pappa och det var ju som en tidig födelsedagspresent!)



Av Rikard fick jag en matchande iittala-skål till min samling! Tack så mycket Rikard! =)



Den här gigantiska, tunga och väldigt vackra morteln fick jag av Lage och Eva. Kunde aldrig gissa vad det var då jag höll i det jätte-tunga paketet! Fick även två stora flaskor med passionsfrukt-lotion och duschkräm. De luktade jättegott!
Tack så mycket Lage och Eva, (och tack Karin och Thomas såklart som tyvärr inte kunde komma)

Sen kring halv åtta kom Ingrid, Kenneth och Cornelia och hälsade på.

  I ett av paketen låg denna Himla handduk som är gjord på bambu och bomull, jättemjuk och skön! Nu har jag någonting lite finare att börja samla på och önska mig =) Tvålen är också av märket Himla och doftar ljuvligt!

 
Jag fick också en jättefin kökshandduk (det behövdes verkligen!) och en söt disktrasa med blommor på.



Sist men inte minst så fick jag detta fina Cult Design tvål-set! Passade perfekt =)
Tack så mycket Kenneth, Ingrid och Cornelia!

Lite senare så kom Fia på besök! =)



De här lyxiga produkterna fick jag av henne! En jätteskön handkräm och tvål!
Tack Fia! =)

Det var en jättefin födelsedag, tack vare min familj! =)

Mvh Cecilia





Kommentarer
Postat av: I och K

Klart du ska skämmas bort, du är ju speciell!!



~I och K

2008-08-15 @ 15:19:50
Postat av: Karin

Hörde det ryktas om att det var väääldigt gott fika :) hihi. Och vad typiskt att jag jobbade kväll och inte kunde komma :( Grattis i efterskott iallafall!! Måste ju komma förbi och hälsa på någon dag! Vad fin lägenheten verkar förresten :)

2008-08-15 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0