Opel haveri och tung träning.

Jahapp, Idag skulle jag ta bilen och fara å träna, men så vart det inte eftersom den inte ville starta idag. Den stod bara och huttrade och lät lite småkonstigt, Försökta några gånger men den ville inte. Eller den starta i 3sekunder en gång men det var allt.
Pinsamt nog var det också eftersom det stod massa folk nere på parkeringen, hörde dom sedan säga nått om opel så jag gissar att dom pratade om mig. Ghrmm

Så jag fick ta och gå till gymmet denna dag, inte för att det är så långt men var väl inte på så bra humör efter bilen inte ville starta,!! Men, Träningen gick superbra, Var nog för att jag tog ut min ilska på vikterna =P.

Nu såhär på kvällen ska jag springa ner och se om jag kan skrämma liv i Opeln. Hoppas det inte är allför mycke folk nu på kvällen så jag slipper skämmas nå mer.


Detta ville jag göra med min bil idag!


Mvh Benjamin

Kommentarer
Postat av: M

Nä men skojar du!! Skitbil...hoppas den startade annars får väl du och P slå era kloka huvuden ihop när han kommer hem.



Jag sitter på modem, du vet gammelmodemet från stugan. Telia har inte varit här än, hoppas de kommer i dag.



Nu ska jag åka och jobba!



~M

2008-08-05 @ 08:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0