Önsketröja...

Hej där!
Nu har vi inte uppdaterat på ett tag, så nu kände jag att det var dags!




En sådan här fin huvtröja har jag önskat mig länge. När jag fick min lön för sommarjobbet så bestämde jag mig för att jag kunde unna mig en fin sak till mig själv. Så i tisdags när jag, Benjamin och Cornelia tog en tripp till luleå så provade jag ut den här fina bruna huvtröjan. Den är så skön!



Vi gick även in på GAME och bytte in några gamla spel och kontroller så vi fick rabatt på spel till Nintendo wii!
Det är superkul! Jag är ett mario-fan ;)

Mvh Cecilia

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Superfin tröja, kan tänka mig att den är snygg på. Är det kul med Mario på Wii.



~I

2008-08-21 @ 19:10:40
Postat av: Rebecca

Ge mig Mariokart! :D

2008-08-22 @ 11:52:27
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0